A continuació us presento un estudi realitzat per professors de la Universitat de BCN i de la UOC on ens mostra uns resulats curiosos d'analitzar. Crec que és força interessant i per això us en faig un breu resum. Però cal llegir l'informe sense per poder opinar!
L’objectiu principal de l’estudi és determinar si existeixen diferencies en patrons de personalitat entre adolescents d’educació especial i els d’educació ordinari. Trobar aquesta diferència ha permès evidenciar la relació entre la personalitat i els trastorns d’aprenentatge a més de donar peu al sentit d’aquestes interpretacions, així dons, es justifica la importància d’avaluació de la personalitat la centres educatius.
A partir d’aquest estudi es poden crear estratègies psicopedagògiques per poder intervenir en l’aprenentatge dels adolescents.
Per poder arribar a aquesta conclusió final, s’han avaluat a 506 subjectes el 52’7% dels quals són dones a través del d’inventari d’adjectius per la avaluació dels trastorns de personalitat (IA-TP Tous, Ponts i Muiños 2005)
Espero que us sigui d'utilitat
http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2936539
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada